BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 8 March 2012

ALHAMDULILLAH .

alhamdulillah , lepas setahun sebulan saya idamkan nak buat blog baru , akhirnya ...
TARAAA . blog yang masih comot , sokay . nanti kemas kann . ;)
actually , seorang manusia dah ketok bukak pintu hati saya untuk blogging . *ayat ni pulon sangat tak ? *

sapa ja kann manusia tu ? 
dia merangkap manusia paling CANTIK untuk abad ini dan bakal digantikan oleh saya . sapa sis bertuah tuu ? 
TARAAAA . sis love bunga querida . 
Kalau korang takkenal , memang ketinggalan laah tu . 
Beliau *ecehh , beliau ke?* INSPIRASI saya untuk teruskan niat nak blogging . 
And semestinya diNYELIT *nyelit sebab akakk comel ni kecik jerr* oleh akakk j. Lo @ yuyu zulaikha . diorang salah sorang dua MENTOR tunjuk ajarku sifu saya . saya SAYANG anda berdua .  
sys yuyu + sys bunga . ^^
                                       
# Disebabkan ny entri pertama saya , mintak laluan , saya nak sampaikan lagu untuk sis berdua tuu . ~satu satu , saya sayang sis bunga , dua dua , saya sayang sis yuyu , satu dua , saya sayang dua-dua *melodi satusatu sayang ibu tau , melodi lain takjadi* #
okayy , sekian dari saya , saya cuma nak sampaikan , diorang berdua ni blogger yang dikagumi saya . ;P

p/s : banyak ehh saya merapu dalam entri pertama ? HADO AKU KESAH ? ;P

2 comments:

  1. LOVE BUNGA QUERIDA ( ORIGINAL ) : wahhh nice entry maaf late... suke sgt.... huehue kite pon x blog sgt... jarang ... ^^ nyway tq dear.. love u <3 follow u

    ReplyDelete
  2. hewhew . kite suke sys , style sys , smue ttg sys tahuu . love u too <3

    ReplyDelete