BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 19 April 2012

apa salah saya ? *sesuai ka title macam tuh ? janji Entry bernas *

#Kalau boleh , nak ja bagi 2 perenggan untok title tuh . huehue . Maaf . >.< #




Tatkala jari jemari runcing lagi berkuku agak panjang sebab nak potong besok *jumaat okay* ini sedang menaip blog , mata yang sememangnya amat manja ini sedang mengalirkan air . Dikenali sebagai AIR MATA . Ouh no !


Tolong nangis sebelom baca entry saya plis . Baru ada feeling rock-rock bebeh ! nak mendoakan saya jumpa sim kesayangan saya !


Okay , mana pergi sim celcom saya yang saya beli pada tanggal 20.11.2010 pada jam 5.40 p.m dikedai jiran saya ? Kenapa dia menghilang ?
nih cuma ihsan abang GOOGLE . sim card aku lebih comei okay !

KENAPA DAN DIMANA ??? 
Kembalilah sayang . Diriku amat menyayangimu . Mungkin korang boleh gelak guling-guling sebab saya sanggup buat entry and nangis-nangis hentak kaki bagai just sebab SIM CARD hilang ? ouh no ! Memalukan laah ! >.<
Tapi ada aku KESAH ? Kalau korang kat tempat saya , baru tau nangis panggil mak . huaa . 


TOLONG DOAKAN SAYA JUMPA SIM CARD SAYA OKAY . 
*nih satu paksaan sambil letak pistol mainan adik yang dibeli dikedai acai sewaktu saya tinggal di klang *imissyou acai* didepan screen lappy saya ! 


Macam biasa , korang mimpi la aku nak buat penutup bagai . Memang TAK laa . K , nak kuar ready nak tengok 'AMUKAN POCONG' . Kot-kot sim aku berlakon dalam cita tu . kuikui . 

Besok sambung carik . Kbai *nahaii , nak jugak tiru budak-budak hot setap kemain tuh*

0 comments:

Post a Comment