BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 24 May 2012

HOT STUFF ? Serius tak best weih !

 Assalamualaikum .


Sekian lama menyepi . Nak jugak maq muncol balek noqq ! ;P
Tappi , yer lerr kita nih dah bergelar "CEKGU AYU TADIKA" .
Cekgu ayu pon boley ! *k foine , perasan sebentar bersama air sarsi 5kupang*

Tapi bukan motif entry nih untuk menceritakan pengalaman cekgu tadika mahupon perangai anak murid setiap sorang . So , 'u-turn' to our TITLE . *english hancor ? kesah ke aku nakk ? anak murid aku bukan anak matsalleh mahupon enciksalleh*

Makhluk-makhluk tuhan sekalian , tolong baca dengan penuh perasaan bangga plis !


HOT STUFF ! 
HOT di facebook kerana LIKE ,
HOT di twitter kerana FOLLOWERS ,
HOT di rumah kerana KIPAS ROSAK ,
HOT di neraka kerana DOSA , 
HOT di BLOG kerana ENTRY BERNAS . 
*Ehh , blog takda eh ? K , sorry . Tapi entry saya bernas tau . Saya HOT kan ? >..<" *

Actually saya dah buat eksperimen *eksperimen kauu noqq !* dan kesimpulan semua eksperimen saya mengatakan , HOT TERSANGAT LAAH TAK BEST ! Yeah . Percaya laa ! Percaya laa sayang , ku teman , ku laah kasih yang kekal selamanya . Oh , Oh !


Motif aku cakap TAKBEST ? Sebelum tu , harap jangan saman saya wahai orang yang hot setap kemain . Setelah saya kaji , ternyata RISIKO dan PELUANG untok orang HOT STUFF menjadi seorang TANGGANG MODEN yakni , PELUPA DIRI SENDIRI SERTA ASAL USUL DAN SEWAKTU DENGANNYA sangat tinggi melangit melebihi manusia normal yang hidup TANPA like BERJUTA di akaun facebook , followers twitter choy ramai mahupun disapa sini sana akibat FOFULAR yang amat ! *saya golongan normal sbb saya selalu bersendirian . -,-" *


Tapi ya laah , saya akui , TAK SEMUA orang FAMOUS  tuh sombong merangkap LUPA DIRI berserta darat dan daratan akibat terawangan-awangan dilangit PERASAN mereka . Ada jugak si FAMOUS yang RAMAH kemain . Macam contoh sebahagian kecil laa , sys saya . sys LOVE BUNGA QUERIDA . awhh . ilovechue sys !




So , nak hotsetap or tanak , BUKAN urusan saya . Ada mak kesah noqq ? Just nak suarakan buah fikiran berserta dahan yang masih kecik yakni baru . -.-"


Sekian , jadilah HOT di BLOG kerana anda akan dikenali kerana entry bernas , bukan belas kasihan orang ! Yeah ! Chaiyok.


THANKS FOR READING . Muahh sikett . :*

0 comments:

Post a Comment