BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 7 July 2012

cuci-cuci sawang episode 1

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh .

Perghhh . Ustazah aku weih ! Bhaha . Sila jangan muntah depan blog saya ! ;D

Disini saya nak menyatakan sebab menyebab munasabah lagi labah2 yang berada di SABAH  #Ehh ehh , merapu ! Penampar nakk ? *Cakap kat diri sendiri*#
kenapa saya tak update blog kesayangan hamba ini untok sekian abad lamanya . * Puihh , nampak benor PENTIPU ! tak sampai 1 abad wei sue ! *

Sebab menyebab yang pertama , *ehh , kenapa macam skema ? K FOINE ! UBAH ayat* Antara sebab2 yg hampa kena ikot naluri hati nak caya atau dak , aku BUSY ! BUSY kay BUSY ! Almakluman laa , sekarang kan aku bergelar CIKGU  TADIKA . huehue . ^__*
HAHH ? TAK CAYA ? Nak aku senaraikan nama students ? *overr kau Saodah !*

Haa , nih laa antara students tercinta aku . Kualiti gambar yang sangat MEMALUKAN . -..-"

Dann , sebab menyebab lagi bersebab yang kedua , INTERNET rumah aku 5,6 menjak nih sangat buat aku nak TELAN modem ! 
Nak tunggu masuk satu page tu pon dah dekat 23minit ! 
APAA ? FACEBOOK ? Biasa ! Facebook itu luahan hati , jadi terpaksa dionlinekan jugak walaupon tak berkenan dgn Kelembapan nya *Kelembapan tu bukan lembab basah2 tuh kay , lembab makngot kata kedahrean*

Sebab ketiga nih sedih sikitt ! Aku takdak peminat mahupon FOLLOWERS gila ramai macam Blogger lain ! So , tak ada sapa ponn nak tunggu aku update Blog ka hapa kann ! :'(
*kesian ak ka weii ? TOLONG LAA JADI FANS AKU KAY ! Haha . Kidding !*

Apaa hal nih gambar seketul ja ? Habis , nak aku tempek gambar aku seketul dua ehh ? Tehee . Satt satt . Jangan dok buat kalot ! 
-

-

-

-

-

-

-

-
Ekk elehh ! Nak qasa qhupa Selebriti la tuu ! Kahkah ! ;D
Nahhh ambikk ! Senyum mintak PEMINAT tuhh ! Kahkah . ;P

Dengan ini , saya JANJI dengan HAMPA , kalau dalam masa 2 haqi saya dapat PEMINAT followers seperti diimpikan , saya TAKKAN missed update Blog dah ! Tehee . Nampak sangat laa mintak famous ! Choyy ! TAKMAU TAKMAU kay ! GURAU SAHAJA . ;D

0 comments:

Post a Comment